אופיר אקוניס: הם יגנו אותנו גם אם רק נשתול עציץ

    אנו פועלים בכול דרך כדי להביא שינוי, ממצאי הבדיקה שפורסמו חמורים והם אכן הראו שישנה הסתה נגד הציבור החרדי
    מנדי אושר No Comments on אופיר אקוניס: הם יגנו אותנו גם אם רק נשתול עציץ

    האם חוק ההסדרה הוא חוק פזיז • האם צריך לחשוש מגינוי אירופאי • כיצד הוא ואנשי משרדו פועלים לטפל בבעיית ההסתה והאלימות ברשתות החברתיות • ראיון עם שר המדע הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס במהדורה המרכזית עם אבי מימרן

    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    אנו פועלים בכול דרך כדי להביא שינוי, ממצאי הבדיקה שפורסמו חמורים והם אכן הראו שישנה הסתה נגד הציבור החרדי
    22:55
    04.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מביאלא אושפז; "המצב קרוב לקריטי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן, נשאל השר אופיר אקוניס לגבי חוק ההסדרה, האם לדעתך זה היה פזיז? הרי לא בטוח שזה יעבור את בית המשפט העליון ומה גם שמדינת ישראל מקבלת גינויים רבים על עצם אישור החוק.

    אקוניס בתגובה: "לא צריך להילחץ מכל גינוי ארופאי, הם יגנו אותנו גם אם רק נשתול עציץ" לדבריו אירופה יש בעיות גדולות ומשמעויות יותר מהבעיה הפלסטינית, עוד הוא אמר בנושא כי: "איני מבין על מה המהומה, דוקא הפלסטינים אמורים להיות מרוצים מהחוק שכולל בתוכו פיצוי כספי גבוה וחילופי שטחים באם אכן ימצא שנלקח אדמה עליה הם תובעים בעלות" עוד אמר אקוניס "כי לדעתו החוק יעבור את מבחן הבג"ץ וכי ניתנה עליו חשיבה".

    עוד נשאל אקוניס, כיצד הוא פועל בתפקידו כשר המדע, להתמודד עם מציאות ההסתה ברשתות החברתיות, לדברי אבי מימרן, בבדיקה שנערכה נמצא כי ישנה מציאות של הסתה גבוהה במיוחד נגד הציבור החרדי, כיצד המשרד פועל למגר את התופעה? אקוניס ענה כי: "אנו פועלים בכול דרך כדי להביא שינוי, ממצאי הבדיקה שפורסמו חמורים והם אכן הראו שישנה הסתה נגד הציבור החרדי הערבי ונגד מפורסמים מסוימים, כאשר הוא פועל עם אנשי משרדו לפעול יחד עם מעצבי דעת קהל בכדי לעשות לתופעה סוף, לדבריו, המציאות היום היא שישנה אלימות ובריונות גבוהה בשיח הקיים ברשתות החברתיות וצריך לפעול לחינוך ולמיגור התופעה".



    0 תגובות